mandag den 5. december 2011

Ups...

Hey guys!

Så er det Amalie der skriver xD jeg glemte fuldstændig at skrive sidste uge.... ups -.- det beklager jeg meget! :D

Nå.... jeg har aldrig læst eller skrevet på en blog, så bær over med mig.... jeg skriver nogle sære ting, som folk nok ikke gider høre om :P
Hvad har jeg lavet idag?
Jeg har været i skole, på biblioteket, spist en clementin og så har jeg lige set: In Time i biografen! YAY den var VIRKELIG god, vil foreslå ALLE at se den! :D
Lidt om mig:
Jeg hedder Amalie!
Mine forældre bor sammen, jeg er fra Frederiksberg og jeg er en herlig person! HAHA!!
Jeg elsker klassisk musik, jeg spiller selv klassisk musik på klaveret i min stue, men jeg elsker også at høre voldsomt højt Heavy Metal! :D mit Y-band er Sonata Arctica.... i burde høre dem, de er vildt gode! :D
Det var nok det jeg skriver for idag! :D see ya later guys! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar