fredag den 2. december 2011

Torsdagens nyheder ;D

Ja, ups, jeg glemte at skrive i torsdags... Men jeg skriver nu, så håber I kan tilgive mig! :D

I dag var Agnes og jeg på Ros torv og småshoppe; yaaay <3 Og jeg fik købt den eftertragtede kjole fra H&M, yaaay! <3

Men jeg tænkte, at det måske var lidt på tide, at jeg fortalte lidt om mig? d;

Men som sagt hedder jeg Katrine, og jeg fylder femten i januar :D Jeg er stenbuk og mine forældre er ikke skilt ;)
Jeg er 169 høj, har grøn/blå øjne, er ret bleg, lige nu er jeg brunette, men jeg har været rødhåret i et par år. Begge farver er farvede, for faktisk er jeg mørkeblond sådan rigtigt :b
Jeg vil beskrive mig selv som kærlig, positiv, sort humor, blond til tider, betænksom, ufordomsfuld og ellers bare ret normal :)
Jeg er nok den mest 'pigede' og anti-voldelige fra FAKA, I think, haha :D
Jeg elsker at shoppe og høje sko! <3 Mmmm <3 Jeg elsker også min skønne kæreste og mine fantastiske veninder! :D Jeg er også meget glad for modelbranchen og at få taget billeder ;) Jeg kunne godt tænke mig at blive model og har faktisk været amatør-catwalk-model for et center her sidste år d; Gaaal, jeg nød det! :D

Men håber du kender mig bedre nu :)

Mange smil; Katrine! *: 

4 kommentarer:

  1. Hej. Super fedt at I har en dele blog. Det lyder som noget seriøst og noget jeg gider at følge med i med jævne mellemrum, derfor er jeg blevet fast læser ♥

    Tjek min blog og bliv fast læser. Jeg ville blive overdrevet glad hvis I kom med nogle tips til hvordan den kunne blive bedre ♥

    Thilda, lifeaccordingtothilda.blogspot.com ♥

    SvarSlet
  2. Hej Thilda :) Lige nu er det Fie, som skriver (medejer af denne blog). Super hyggeligt, at du gider følge med i vores blog. Din blog er også rigtig fin, og vi er blevet faste læsere.
    Hav en god aften + weekende! :)

    FAKA
    - Fie :)

    SvarSlet
  3. Sikke et godt billede og iøvrigt rigtig fin blog! :)

    Tag hellere end gerne et kig forbi, hvis du lyster. Jeg har i øjeblikket en giveaway kørende, hvor du bl.a. kan vinde et gavekort til Miinto! samiraminaei.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Hej Samira :)
    Mange tak for de fine ord, og vi er allerede fast læser :)

    Hilsen Katrine :)

    SvarSlet