fredag den 23. december 2011

Min dag i torsdags :(

Først vil jeg gerne lige undskylde og begrunde det med, at jeg har ingen tidsfornemmelse i øjeblikket! Så jeg vidste helt simpelt ikke, at det var torsdag i går ;)

I går var jeg hos kæresten, som havde inviteret mig på date (ud og spise) og det var så fantastisk!!! <3 Bagefter hang vi lidt ud i centeret og så tog vi ellers hjem til ham :) OGOGOG - hans far kom med is til os, yaaay <3
Så sov jeg hos ham til i dag, hvor vi begge bare stenede for groooft.. Men med kærlighed self <3

Jeg sidder lige og tænker lidt på mine venner og sådan, og det er lige gået op for mig, at man jo egentlig selv kan vælge, hvem du vil være sammen med? :D
Hvis du ikke kan lide dem, så kan du jo bare gå væk fra dem. Der er jo ingen, der tvinger dig til at blive :D Det er ret befriende <3

Smil fra Katrine :D

God jul!<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar