fredag den 9. december 2011

Glædelig fredag!

Hej svesker 

I dag er det min tur til at blogge. Jeg har haft en herlig fredag indtil videre, bortset lige fra at vi have biologitest... Det kunne jeg godt have været foruden!
Efter skole tog til boksning sammen med min søde storesøster, som er på besøg. (Hun bor normalt på Nørrebro). 

Den 28. november havde jeg fødselsdag, og jeg fik en masse fine gaver. Jeg fik blandt andet en ring, som desværre var for stor, så jeg skulle bytte den. Men de havde den selvfølgelig ikke i min størrelse, så de skulle bestille den hjem fra deres lager... I mandags ringede de så til mig, og sagde at den var kommet hjem - jubiii! Jeg har brugt den hver dag siden i mandags og er mit nye lykkesmykke tror jeg! 

Her ser I ringen!


Julen nærmer sig også med hastige skridt. Jeg synes dagene går meget hurtigt her for tiden! Og på lørdag om en uge, får vi juleferie - lææækkert! Og typisk mig, så er jeg altid ude lige i sidste øjeblik med at købe julegaver, og jeg er slet heller ikke begyndt at tænke på hvad folk skal have eller noget.... Men kender man mig ret, så styrter jeg rundt i Roskildes gader d. 22. december efter julegaver. Sådan plejer det altid at være......
Er I egentlig kommet i julestemning?? Jeg er ikke helt endnu syntes jeg, selvom jeg virkelig gerne ville være det! Men jeg tror måske først at jeg sådan rigtig kommer i julestemning hvis der kommer sne... Hvilket jeg lidt håber, da det kunne være hyggeligt med en hvid jul! :-)

Inden jeg slutter, vil jeg lige fortælle Jer om min weekend. Da jeg ikke har holdt fødselsdag for min familie endnu, skal jeg i morgen holde fødselsdagsbrunch for min familie og min families venner. Det glæder jeg mig ret meget til! Jeg skal nemlig også se min skønne kusine, som jeg ikke har set i laaaang tid... På søndag skal jeg først til dans - jeg går til hiphop - og bagefter skal jeg til noget bokse-advents-event. 


Hav en wonderful fredag aften + weekend 

Faka - Fie


Her har I et billede af et sejt æble som jeg spiste tidligere
idag. Hvis man ikke kan se hvad der står, står der:
Merry Christmas :-)
p.s. jeg undskylder for den grimme afskallede
neglelak.....










Ingen kommentarer:

Send en kommentar