torsdag den 22. december 2011

PARADISE

HEJ BABES!

Det var min dag i går og jeg ved godt at det er Katrines dag i dag, men jeg ville bare lige skrive et lille hurtigt indlæg så jeg kan rette lidt op på min store glemsomhed mht. bloggen :D

I går var FAKA til fødselsdag hos nogle drenge fra klassen. Det var hyggeligt! og vi grinte ret meget over sære ting. Bla. gik Amalie og jeg lidt amok med ordet "Svubber" sær humor.

Før det var jeg til juleafslutning på min gamle skole og det var herligt at komme ind af døren og blive overfaldet af Anne og Sabrina, når det er så lang tid siden man har snakket med dem!

I dag rydder jeg op til juleaften og prøver at lave julegaverne færdige. Jeg er stadig ikke i julehumør, men det kommer nok :)

Til sidst vil jeg lige vise en sang min lillesøster viste mig i går:
God jul alle sammen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar