fredag den 16. december 2011

Happy weekend!

Hej folkens 


Lige nu sidder jeg i min seng sammen med Agnes, og hører musik og spiller tetris... Jeps - tetris! Vi har spillet det næsten hele dagen! I frikvarterene i skolen, og nu er vi lige kommet hjem til mig hvor vi igen sidder og spiller tetris... Kald os bare nørder! Men det er skam et genialt spil, er vi blevet enige om. 


I aften skal Agnes sove hos mig, fordi vi skal lave blækregning, som skal afleveres i morgen, og vi er TOTALT bagud... ØV! I morgen er der også juleafslutning på vores skole, hvilket betyder at den længe ventede juleferie er lige for døren! WUUUHUUUU! :-D Det bliver fantastisk, at kunne lade hjernen slappe lidt af, og bedst af alt: INGEN LEKTIER OG IKKE NOGET MED AT STILLE DET FORFÆRDELIGE VÆKKEUR TIL KLOKKEN LORT OM MORGENEN!!! jubiiiii!!!! 


Jeg skal bruge ferien på at købe julegaver, ordne mit værelse (rydde op, smide ud og rykke lidt om), til frisøren, holde fødselsdag for de herlige Faka-mennesker, til en fødselsdag hos 2 fra min klasse, og bedst af alt: TIL NYTÅRSFEST HOS AGNES!!! Det skal jeg nok fortælle mere om, når vi kommer tættere på nytårsaften... 


Nå, jeg vil smutte videre nu, og prøve at få lokket Agnes til at lave noget blækregning, så ikke vi skal sidde hele natten... (hun sidder stadigvæk og nørder tetris, og har lige klaget over at hun ikke har mere energi, så jeg bliver nød til at sende noget til hende, så ikke hun går amok;-))


Hav en herlig aften! 
Kys fra Fie ♥


- p.s. her har I lige et par billeder så ikke det bare er et laaangt og kedeligt indlæg fyldt med tekst. 




Agnes og jeg

Agnes, som spiller tetris, og er MEGET optaget
af det! - du søøød 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar