fredag den 2. december 2011

Glædelig jul og god weekend!

Hej derude! 

I dag er det min tur til at skrive på bloggen. Lige nu, mens jeg sidder og skriver, har en dejlig duft af kage bredt sig rundt i hele lejligheden, og dermed også mit værelse. Mmmmh... min mor er vidst i gang med at bage!
I dag har været en stille og rolig dag. - Næsten da... I skolen fik vi en time tidligere fri, fordi skoleinspektøren havde fødselsdag, så alle lærerne skulle til noget fest af en art; hvilket vil sige at vi skrottede en times biologi! - YES! :)
Da jeg havde fri fra skole, tog jeg i Fitness DK. Først skulle jeg til én times boksning og derefter én times øvet spinning, hvilket var MEGA hårdt! Mine ben ryster stadig.... Julestemningen er så begyndt ligeså stille at snige sig frem. Jeg har fået nisser på mit værelse og en lækker chokolade-julekalender. Liiidt svært kun at måtte åbne én låge om dagen! ;-) Jeg har også lavet en juledekoration, med et kalenderlys, som er i gang med at brænde ned over den 3. december, så det må jeg hellere skynde mig at slukke, så ikke juleaften kommer for hurtigt. Der skal jo være noget at glæde sig til. Jeg er faktisk heller ikke begyndt at tænke på julegaveindkøb endnu... Er I det??
Som skrevet i et tidligere indlæg, havde jeg fødselsdag i mandags. På billederne nedenunder, kan I se nogle af de gaver, som jeg har fået. Der er også sneget et par enkelte julebilleder ind... ;-)
Hav en fortsat herlig aften og en rigtig god weekend 


Kram til jer fra mig! (Fie)

Jeg har fået disse herlige støvler fra Billi Bi :-)

Chokoladejulekalender! WUHUU

Jeg har også fået grå Vans i ruskind.
p.s. jeg undskylder for at man lige
kan se mine kiksede hjemmestrikkede
strømper.... 

Min dør til mit værelse!
Mine søde veninder (resten af FAKA) har lavet disse
bogstaver til mig.

Mit super fikse kalenderlys!

En lækker slikdims, som jeg har fået af
Agnes (som også er en del af FAKA)

En lilla-agtig neglelak fra FNUG, en mørkegrå neglelak
fra ESSIE og en lipgloss var også i blandt mine
fødselsdagsgaver :-)




2 kommentarer:

  1. Super sød blog I har! :-)
    Smut forbi min hvis I har lyst.
    -Thit

    SvarSlet
  2. Tak skal du have.
    Din blog er også rigtig fin :-)

    Faka
    -Fie

    SvarSlet