torsdag den 29. december 2011

Dovenskab!

Hej (;

Lige nu kan jeg beskrive mit liv med tyve ord;
(Beggrundelserne tæller ikke...)

1. Dovenskab 
2. Bivirkninger fra min aknecreme, så mit hoved er rødt, skaller og har fået knopper, yaaay
3. Søndag hver dag
4. ".. orker det ikke..."
5. Humørsvingninger 
6. Trist over at jeg ikke kommer til den fedeste fest nytårsaften :(
7. Står op i nattøj, spiser i nattøj, pisser i mit nattøj, sover i mit nattøj - Har nattøj på 24/7 - Nattøj...
8. Dårlig humor... Self. pisser jeg ikke i mit nattøj :)
9. Dårlig pop musik 
10. Liggesår, efter at have ligget i sengen det meste af ferien, af ren dovenskab :b
11. Stædig.. (undskyld Nicolai <3)
12. Facebook
13. Skændes med min skønneskønne søster
14. Ønskeliste til min fødselsdag
15. Skuffet over Amalie.. Intet indlæg fra hendes dag -.-
16. Svampede hyggesokker
17. (undrer mig over om jeg har stavet svampede forkert, siden der er en rød streg under den på min computer oo')
18. Hvis jeg har, er det fordi jeg har slået hjernen fra. Hjerneløs
19. Blank
20. Org! Jeg har kagedag den tyvende! :D


OG! Så også lige en griner med på vejen! :D




Hejhej :)
Smil fra Katrine :b

Ingen kommentarer:

Send en kommentar