tirsdag den 6. december 2011

MUSIK \,,/

Hej søde læsere.
Det er fælles dag i dag og jeg vil lige dele noget musik som jeg i øjeblikket hører meget:

Den er bare virkelig fin :D og musikvideoen er også god. Det er et ikke så kendt band der hedder "NeverShoutNever"

HERLIG! Det er Freja Loeb der har lavet den. Jeg tror hun er rimlig ny og hun er også rigtig god.

Et rigtig godt band jeg har fået anbefalet af Fie. Jeg kan især rigtig godt li' denne her sang.

En sang fra et band der har været mit yndling i laang tid: Paramore. Denne her er især god at høre i regnvejr eller når man kører í mørket.

Det var musikken for i dag.

Jeg tog hjem fra skole fordi jeg havde ondt i ørene, hovedet og maven, men nu har jeg det meget bedre. Hav en wonderful aften, måske med julekalender hvis i ser det?


Hilsen Agnes

2 kommentarer:

  1. Hejsa :-) Super skøn blog i har , den er super fed. Jeg følger jer:D Måske har i tid til at besøge min blog. Og måske vil i følge den :-) Knus! http://mylife-millebirkedal.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. super fin blog! skal vi følges? håber du gider kikke forbi min blog, og eventuelt blive fast læser? :-)

    knus
    http://mathildebraagaard.blogspot.com/

    SvarSlet