torsdag den 8. december 2011

Have a bad day...

Yaaay... (ironisk..)

Jeg har haft det lortet i dag. Ondt i maven og sådan.. U know why.. Og så glemte jeg at spise frokost.. Ikke at det gør noget, for spiser ikke så meget alligevel og har ret meget kvalme for tiden, men måske ville det have hjulpet at spise lidt.. Who knows?

Da jeg så kom hjem, tog jeg lidt yougurt og gik i seng. (Synes jeg sover hele tiden?!) Det er jo egentlig bare spild af tid, for jeg skal nok få sovet noget i aften jo...

Det er også gået op for mig, at jeg muligvis må lægge mine elskede sko på hylden..

De ligner lidt dem her og er ca. 10cm høje.. Det er blevet for koldt og for glat, og det er bare virkelig tragisk! Også fordi jeg er så lille nu! "Normalt" var jeg omkring de 180 og nu er jeg 170 o-: Selv Agnes er højere end mig! o-: Jeg er også begyndt at gå med trøjer o-: Jeg kan meget bedre lide tanktops! :(
Hader vinter ...

Jeg har også lige tapet mit hæfte med klam malertape, fordi Amalie gik lidt amok..


Mange nedern' smil fra Katrine..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar