lørdag den 10. december 2011

OMG! Model?!

OMG-OMG-OMG!!

Prøv lige og overvej, hvad jeg fik med posten i går?!
Et brev fra City2 med overskriften "STORT TILLYKKE!! (...) Kære modeller og forældre..."
OMG!! :D

Til de langsomme er jeg blevet amatør-konfirmand-catwalk-model i city2 for andet år i træk! <3
Det betyder at jeg her den niende januar skal til 2 timers tøjprøve og 4 timers træning, og så følgende shows i de kommende måneder! <3
Og faktisk kan du komme og se mig og alle de andre flotte mennesker og det flotte tøj i city2 snart! <3
Er du/I klar over hvor vildt det her er?!!!

Det er herre vildt!
Thank god.. Mit liv har virkelig bare været "halvdødt," så det her var lige, hvad jeg har haft brug for! Lidt spænding til mig, ja tak <3

Et billede af mig fra sidste års modeshow
med en pose for enden af catwalken <3


Men fortsat god weekend guys! <3 
Mange store smil, Katrine :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar