fredag den 30. december 2011

"Lille-nytårsaften"

3d_godt-nytaar2.gifKransekage: TJEK
Champagne: TJEK
Outfit: TJEK
Røde læber: TJEEEK!

HEJ SWEETIES!  ♥ ♥

Så er det det "lille-nytårsaften", hvis altså der er noget der hedder det ??? hmmm.....
Desværre er jeg så uheldig, at jeg er blevet syg lige inden nytårsaften..... Snot over det hele, og en stemme, som lyder som en alkoholiker der har røget smøger og drukket øller 24/7 i 800 år..... ÆV!
Jeg har dog plejet mig selv lidt i dag, med en masse varm lemon-te, sladderblade og middagslur! (mmmmmhh..... Jeg bliver aldrig for gammel til at sove til middag!) Så nu håber jeg, at det værste forkølelse er væk, så jeg er klar til en festlig aften i morgen!

I morgen, er det jo som sagt nytårsaften. Jeg skal hoppe ind i det nye år hjemme hos den kære Agnes (et af A'erne i FAKA). Det er jeg sikker på bliver hyggeligt!
Jeg har fundet en rigtig fin kjole i min mors klædeskab, som jeg har tænkt mig at tage på, og så vil jeg farve mine læber røde! Det er jo trods alt kun nytår én gang om året ; ))

Nu vil jeg hoppe under dynen og prøve at få sovet lidt i nat, hvis altså ikke at jeg skal pudse næse det halve af natten, som forrige nat.....

Godnat ♥ 
ingen kys til jer denne gang, da jeg nødig vil smitte jer, så derfor får I et MEGET stort kram fra mig. (FIE) 

P.S. Vær lige søde at tænke på mig i morgen tidlig klokken 10! Der har jeg nemlig cyklet i en time, og mangler endnu en time! Jeg har nemlig meldt mig til 2 timers nytårs-spinnings-event i Fitness Dk, hvor jeg træner........ tror på at det bliver to MEGET svedige timer! Men måske det er meget godt, så jeg kan få svedt min forkølelse ud..... ???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar