torsdag den 2. februar 2012

My turn ..

HEY GUYS!!
Ved I, hvad jeg laver lige nu? Jeg ser Projekt Catwalk, klippeklistrer med mine kjoler, har lige lavet matematik og skal til at rydde op... Ikke så slemt endda :D (Jeg skal nok vise jer mine kjoler på et tidspunkt, det lover jeg ;))

Og damn, det matematik, der, var sygt langt.. Der var til spørgsmål Y!! Damn...

Og hvad sker der lige for kulden?! ARGH! Har lige været ude og shoppe en masse lækkert, og så kan jeg ikke have det på, fordi det er så fucking koldt! Og alle mine striktrøjer gør mit hår elektrisk! I HATE IT! 

Og så skal jeg have mere styrke på højre øje.. Det stinker.. 

Og i morgen kan jeg sikkert ikke få noget lift til skole - Det stinker OGSÅ!

MEN!!
Jeg skal vise Agnes min hvide modebog i morgen! Og jeg har fundet en sang, jeg har ledt længe efter! Yaay! <3
Og jeg har månedsdag med kæresten i morgen, 5 måneder! <3
Og så skal jeg til tøseaften i morgen med de sødeste piger på jorden! <3

Og noget sært; 
Se hvad jeg fandt i min webcambilledemappe d;






Men ses venner *:

HEJHEJ
Katrine d:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar