torsdag den 23. februar 2012

Skuffet ...

Jaer.. Jeg er virkelig skuffet over Agnes og Amalie, som ikke har skrevet i denne uge.. Puhaa...

OG jeg her ferie! Yaaay! Det er skønno! Og var sammen med Amalie i dag! Endnu mere skønno!


Lige i øjeblikket renoverer jeg mit værelse: 
Jeg har malet den ene væg grå
Jeg har fået en lækker grå sovesofa, som fylder hele væggen (mit værelse er småt ..)
Jeg har fået et sort stuebord i stedet for mit skrivebord 
Jeg har også fået nye gardiner og nye puder og en ny hylde
Og nye duftlys! (svaghed for duftlys..)


Lige i øjeblikket føler jeg mig ret moden.. Der er mange, der mener, at det er vigtigt ikke at blive voksen for hurtigt, men jeg nyder det faktisk. Jeg kan godt lide at blive taget alvorligt og hænge ud på café og være sent ude med folk.. De ting jeg ikke måtte for to år siden, som jeg må nu... :)


Og så et gammelt billede jeg fandt,
som lige blev redigeret i elskede Picnik :)
Er selv ret tilfreds :D

Mange ferienydende smil
Katrine :D

1 kommentar:

  1. Jeg glæder mig mega meget til at se dit nye værelse!!! <3
    masser af kys fra Fie

    SvarSlet