onsdag den 15. februar 2012

Hej hotties

Hej skønne, søde, fantastiske dejlige læsere.
Det er blevet min dag igen og denne her uge har jeg brugt på at være syg mandag, lave alt for mange afleveringer alt for sent, være en mikro smule sur på fie fordi hun er syg, få manuskripter til musical, få af vide at jeg skal være festklædt gæst i musical, været glad for mine mange mini roller i musicalen, spist for meget slik igen osv osv.
Lige nu laver jeg crazy negle med min lillesøster anna. Hun skal være jessie J til noget fastelavnshejs i morgen så vi har købt falske negle, lakeret dem blå og limet diverse pailletter, mini drinks, sølvpapir og stjerner på. :)

Jeg glæder mig til ferien!!! 

Jeg vil igen i dag slutte med en sang. Det er en sang fie har vist mig (hører egentligt vildt meget musik du har vist mig) den er rigtig god og der er en med i videoen som har tatoveringer (hurra!)
hav en fantastisk uge!

Undskyld for et lidt rodet indlæg :D

1 kommentar:

  1. Hej tøser! (Laver lige en fælles besked til jer).
    Synes virkelig det er et fedt intativ i har lavet med at dele blog-dagene op!

    Fedt, at i går i skole i Roskilde - jeg bor tæt på Roskilde :).

    Synes i skal kigge forbi disse piger - de har også delt deres blogdage op, men de har dog kun fotografier, men alligvel!:
    http://www.kalejdoskopiske.blogspot.com/

    Glæder mig til at se mere!

    kys.

    SvarSlet