onsdag den 8. februar 2012

_

Hej alle sammen.

(Jeg kan se at amalie heller ikke har skrevet, føler mig ikke så ond nu)

Da jeg sad i bussen hjem i dag lagde jeg en stram plan så jeg kunne nå og lave samfundsopgave. Men hvad sker der? jeg kommer hjem logger på facebook og begynder at skrive med en veninde, læser lige de seneste blogindlæg og nu gider jeg bare slet ikke begynde på opgave.. typisk mig..

Nå men alt går godt selvom hele min klasse er lidt smadrede over at vi skal lave en million afleveringer og at der stadig er koldt og mørkt udenfor. Heldigvis har vi kagedag som kan lyse det hele lidt op (Tak Aja for den bedste chokoladekage jeg har smagt i mit liv!!)

Selvom det er lidt sært måske vil jeg også lige bruge lejligheden til at reklamere for min nye blog: http://verdenssmil.blogspot.com/
Den er ret ny så der er ikke så meget på den, men jeg håber i vil tage et kig på den :)

I dag vil jeg vise jer en sang jeg først selv lige har fundet:
Se den søde video!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar