søndag den 5. februar 2012

Ugen i billeder

Hejsa allesammen! 
Meningen var, at jeg skulle have skrevet i fredags, men eftersom jeg ikke var i nærheden af en computer hele dagen, får i først lige en lille hilsen fra mig i dag. Det har været en skøøøn uge! Jeg har lavet en masse sjove ting og ikke mindst fredag + lørdag var herlig. Hele FAKA-banden + 4 piger fra vores parallelklasse, lavede rigtig tøsehygge! Tøsemiddag, biograftur og sleep-over. Det var rigtig, rigtig hyggeligt! 
Nu får i lige nogle billeder fra ugens løb ...


1+2) jeg har været kreativ i sneen
3+4) mine søde veninder Agnes (fAka) og Sarah

1) min søde veninde Emma
2) Super kreativt - mit fodaftryk i sneen!
3) Altid rart med hyggelige stearinlys i denne kolde tid!
4) Søde Pernille og mig på café

1) Pernille og jeg er stadigvæk på café!
2) Den søde Mie og jeg hyggede os med Ben&Jerrys i torsdags ...
3) Kuk kuk, Agnes (fAka) og Amalie (fakA)
4) Tøøøøøøøsemiiiiddag!

1) Lidt utydeligt, men på billedet slæber vi madrasser gennem natten ...
2) Pernille, den søde sveske!
3) Pernille, Agnes (fAka) og Sarah prøver at få luften ud af en luftmadras ...


Det var alt fra mig for denne gang. Hav en herlig søndag ! 
Kys fra Fie




Ingen kommentarer:

Send en kommentar