mandag den 30. januar 2012

Eh...

Helloooo (Amalie xD) :D

Så er det blevet rigtig vinter med sne og det hele! YAY!!! :D:D:D Det eneste triste ved sne er at det er koldt! :D Ellers elsker jeg sne!!!
Nå, i weekenden var jeg hjemme hos Ingemarie (hos hendes far(ude på landet(virkelig VIRKELIG langt ude på landet!!!))) nå, men det var VILDT hyggeligt!! :D:D:D Normalt kan jeg ikke lide heste, men deres heste elsker jeg! De er MEGA søde!! :D:D
Nå, jeg er blevet syg... jaaaaaah.... D: så jeg ligger sådan lidt bvadrgjkgnjæg :S men jeg har da brugt dagen på noget (næsten) helt fornuftigt! jeg har fået skrevet nogle noder af og printet nogle noder ud. Har I nogensinde set Corpse Bride? Jeg er ved at lære noderne til the piano duet fra den! :D og så har jeg fået skrevet et lille forenklet stykke af noderne af Final Countdown (sang) ned, herligt! :D nåmen regner med friskhed i morgen! :D Så ingen nodeskrivning/spilning der! Og ja, jeg kan læse noder! (NÆSTEN) Flydende! :D

Vink fra mig af!! :D:D

2 kommentarer:

  1. Når du for lært den fra Corpse Bride bliver du NØDT til at lade mig høre den!

    SvarSlet
    Svar
    1. okay, men min mor skal også spille! ellers lyder det ad H til!!! :D

      Slet