søndag den 15. januar 2012

Forsinket fredagshilsen...

Hej folkens!

Undskyld jeg ikke fik skrevet i fredags. Men nu får I lige en lille update fra mig!
I fredags var jeg sammen med Agnes (fAka), og vi var til sådan noget nytårs-taffel med vores klasse... Lørdag morgen tog vi toget til København, og gik og kiggede lidt på butikker, og ledte efter et par Vans sko til Agnes, så hun kan være med i min og to drenge fra vores klasses's "Vans-klub" ;-). Jeg selv, købte et par mega fede bordeau farvede Converse sko, som jeg har ledt efter i laaaang tid!

Her er mine vidundere! 


I går aftes var jeg, sammen med min familie, hos nogle venner og spise aftensmad. Det var rigtig hyggeligt!

Nå, nu vil jeg hoppe videre i dagens program. Min mor har nemlig fødselsdag, så jeg har lige smidt nogle boller i ovnen, og må hellere lige holde øje med dem.

Jeg håber I nyder weekenden! 
kys til jer alle fra Fie


Ingen kommentarer:

Send en kommentar