mandag den 16. januar 2012

Brændt af igen..... :(

Hey guys Amalie her! :D

I dag var det meningen at jeg skulle have været sammen med en af mine venner, som jeg ikke har set i 10000000000 år!!!!! Ej jeg så ham faktisk ikke hele sidste år!! :(
Nå, men efter han også sidste uge "brændte mig af" har han så gjort det igen igen.... nå, men nu har vi så aftalt at ses på fredag, så det glæder jeg mig til!! :D

Hvad har jeg så lavet i dag??
Grundet ingen form for social kontakt, har jeg brugt HELE dagen på at læse og spise og lave mad.... steneren, men jeg har ikke spillet TETRIS!!! Er ret stolt af mig selv hehe....
Så jeg har fået læst 2 og en halv bog og derved er jeg blevet færdig med serien: "Min søster vampyren".... den var ret god høhø xD

Hey btw.... skylder min mor 2040 kr.... og min far 400 kr... og Mette 18 kr.... og Katrine 10 kr....
fuck.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar