søndag den 27. november 2011

Sommerhus med kæresten! *:

Hey Guys! *:

Jeg tænkte lige, at jeg ville fortælle lidt om min weekend, da den har været yderst herlig!
Nicolai kom over til os fredag, hvor vi satte kursen direkte mod Marielyst. Vi var dernede ved halv syv tiden, og vi bestilte så nogle pizzaer hos en kebabdims (som reklamerede for at han var den eneste udlænding i Marielyst? o.O' = sært..) og tog dem med hjem. De smagte ikke særlig godt..
Om lørdagen sov vi længe, og så havde min far købt wienerbrød til os! Yaaay! <3 
Lidt efter tog vi på stranden, hvor vi gik og holdt i hånd og snakkede, mmm <3 Efter turen afslørede min mor, at hun havde taget modellervoks med! Haha, vi fik grinet! :D
Søndagmorgen blev vi vækket ved ni tiden, hvor der lå Adventgaver til mig, min søster, og Nicolai! :D Ved I hvad det betyder?!! Min familie kan lide ham, yaaaay!!!! <3 <3 <3


Haha, han er rigtig søøød *: <3
(Dem har jeg lavet, tihii ^^

Hav en fortsat god søndag! <3

Knus fra Katrine :)  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar