tirsdag den 29. november 2011

FØDSELSDAG

Hej søde mennesker!

I dag er det jo fællesdag, så vi må allesammen skrive hvad vi har lyst til, hvilket jo er herligt!
I går (mandag) havde jeg fødselsdag! Det var en rigtig god dag! Jeg blev fejret både i skolen, med hele 4 fødselsdagssange, men også hjemme af min familie.
Jeg har også fået en masse rare gaver! Men det vil jeg skrive lidt mere om på fredag, når det er "min dag" til at blogge.

Nå, nu vil jeg hoppe i seng. Klokken er 22.16 og jeg er meget træt, og skal meget tidligt op i morgen...
Godnat Herlinger 

xoxo Fie

2 kommentarer:

  1. Tillykke med fødselsdagen! :)

    Tak for din kommentar på min blog - er nu fast læser ;)

    /Ditte
    ditteblom.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tak skal du have :-)
    Hyggeligt at du gider at læse med!
    Hav en fortsat god aften!

    - Fie

    SvarSlet