fredag den 25. november 2011

HEJ HERLINGER

Hej igen blog-folk! 

Jeg tænkte at jeg lige ville skrive et lidt "hyggeligere" indlæg, end det første, hvor I bare fik at vide, hvem der skrev hvilke dage. 
Vi er som skrevet før 4 piger, som er rigtig gode veninder, som ejer denne blog. Vi er ret forskellige, men har de alligevel rigtig sjovt sammen! Vi vil så tit som muligt skrive lidt fra vores hverdag, og hvad vi ellers føler for at skrive. 
Nu vil jeg fortælle lidt om min verden, som den ser ud lige nu. Vi har endelig weekend, hvilket er virkelig lækkert! hele 2 dage, hvor man ikke skal tænke på at stå tidligt op og i skole. Eller jo, lidt kommer man vel til at tænke på skolen... i hvert fald mig, som skal lave en del lektier... ØV! :(
Inden jeg slutter med at blogge, vil jeg lige fortælle hvad jeg skal lave i weekenden. Det er nemlig en helt vildt rar weekend for mit vedkommende! I morgen, lørdag, skal jeg til noget julemarked på min mors arbejde. Og så på søndag er det jo 1. advent. Det skal nok blive hyggeligt! Først skal jeg til dans, og derefter skal jeg "advents-hygge" med familien og jeg skal også nå at bage kage til min herlige klasse, fordi jeg har fødselsdag på mandag! wuhuuuuu! 

Nå, hav en fortsat lækker fredag aften.
xoxo Fie.

P.s jeg vil lige vise Jer, den sang som bliver spillet igen og igen på min ipod... :-)
ENJOY!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar