tirsdag den 29. november 2011

HAPPY FÆLLESDAG!

Hej svesker!

Det er faktisk ført i morgen jeg skal blogge, men det er jo fællesdag :) I like that name! Det er så fælles-agtigt!
Nå men i hvert fald vil jeg bare skrive hvordan dagen har været:

Først gymnastik hvor Fie og jeg blev låst ude fordi vi fik grineflip og kom til at blive for lang tid udenfor. Først var der opvarmning lavet af nogle herlige piger (en smule hårdt + de fleste så virkelig sjove ud) Bagefter spillede vi basketball det var virkelig sjovt (jeg tror ærlig talt jeg kom til at gå lidt amok og skubbe til folk) Nå men det var virkelig sjovt og det endte med at det blev lige 4-4 eller sådan noget.
De andre timer var også ret hyggelige og gik ret hurtigt :D Til sidst havde jeg spansk med Amalie: Amalie es un bonito nombre :)

Nu sidder jeg og hører musik Link
Obama min kat har stjålet min pude..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar