fredag den 9. marts 2012

hey guys ..

Sorry, jeg ikke skrev på min dag, det gjorde Amalie heller ikke! Så synes jeg er undskyldt <3

Agnes fortalte lidt om brobygning, så det gider jeg ikke fortælle om ..

Men så vil jeg fortælle om min uge, efter skoletid :D For jeg har fået set et par af mine rigtig-rigtig gode venner!
Torsdag var jeg sammen med den søde Anton, og vi havde det mega hygge :D Vi hørte en masser musik, hang ud i sofaen og gakkede! :D
Så her i dag var jeg sammen Jonas :D For første gang! Han spillede en masse musik, altså i musikafspilleren. Noget af det han normalt hører og noget af det han selv spillede - Han er sygt god!! Han har sg talent :D
Tjek ham evt. ud! De hedder The Franklins og spiller noget ret hårdt rock, men jeg ved ikke så meget om det d; Men like dem på facebook!
Og så i morgen skal jeg sove sammen med den helt fantastiske Nicolai! Yaaaay! <3 Det ser jeg frem til *-:

OG UNDSKYLD TIL FIE, DA JEG SKRIVER PÅ HENDES DAG... Håber jeg kan tilgives..

Mange store smil!
Katrine :D

2 kommentarer:

  1. Du skal ikke undskylde, sweety. det er helt i orden! :D <3

    SvarSlet
  2. Hej FAKA. :-)
    Jeg modtog for noget tid siden en blogaward, og har givet den videre til jer, da jeg elsker den måde i blogger på! :-)
    Hvis i ikke helt ved hvad man skal gøre, så kan i finde inspiration fra min blog, og hvis i ved det, så held og lykke!

    //Laura.

    SvarSlet